Feedback
8,3

Sanidirect

Score uit 278 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
29 vestigingen (heel nederland)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Sanidirect
Wij helpen je om de juiste keus in de aankoop van complete A merk badkamers, sanitair en tegels te maken. We bieden een uitgebalanceerd aanbod van alle populaire A-merken.
Alternatieven voor Sanidirect
Andere goed gewaardeerde badkamerwinkels zijn onder meer:
• DB Keukens
   
(8 vestigingen) score 9,7 uit 2192 ervaringen
• Sani-Dump
   
(Almere Flevoland) score 9,2 uit 665 ervaringen
• St. Pieter
   
(Tilburg Noord-Brabant) score 9,6 uit 302 ervaringen
• Arma Keukens en Sanitair
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,7 uit 537 ervaringen
• Svea Keuken & Bad Eindhoven
   
(Son Noord-Brabant) score 9,5 uit 61 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ badkamerwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 278 ervaringen over Sanidirect. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren137 ervaringen
4 sterren45 ervaringen
3 sterren2 ervaringen
2 sterren8 ervaringen
1 ster41 ervaringen

Per vestiging:
“Communicatie kan beter”
Door Benjamin op dinsdag 23 apr 2024 24 | vestiging Meppel
Producten zijn naar wens en zijn we blij mee. Helaas tijdens bestelling verkeerde tegels door de vestiging opgegeven en geleverd gekregen. Na dit gemeld te hebben hebben ze er voor gezorgd dat de tegels omgewisseld konden worden. Wij konden niet 1-2 weken wachten en om die reden de tegels zelf bij de distributie centrum moeten ophalen. Communicatie tussen vestiging - service centrum kan beter, gezien ik de volgende dag na het ophalen gebeld wordt dat ze de tegels kwamen brengen.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door El op woensdag 17 jan 2024 24 | vestiging Duiven
Nadat we vorig jaar onze complete badkamer hebben gekocht hebben we nu een nieuwe toilet en een nieuw fonteintje gekocht. De spullen zijn zeer zorgvuldig ingepakt. Het ziet er allemaal erg verzorgd uit. De kwaliteit van de spullen is ook perfect.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service bij leveren complete badkamer”
Door Saskia op woensdag 4 jan 2023 23 | vestiging Barendrecht
We kwamen er achter dat onze hoge kast ontbrak in onze order. Zelfde dag van melden nog een nieuwe besteld voor ons en de week erna geleverd !
Reactie of foto toevoegen
“Benodigdheden voor een nieuwe wc”
Door M folmer op donderdag 17 nov 2022 22 | vestiging Middelburg
Mooie winkel/showroom. En werden goed en snel geholpen door een medewerker.
Werd ook goed meegedacht met onze plannen voor nieuwe wc. En werden ook wat tips gegeven om alles mooi en snel te kunnen werken.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met de nieuwe badkamer”
Door Jeroen T op maandag 12 feb 2024 24 | vestiging Utrecht
Goed geholpen met het ontwerp en de bijbehorende producten. De installatie verliep soepel. De paar punten die opkwamen zijn goed en moeiteloos verholpen.
Reactie of foto toevoegen
“Prima”
Door André Lukkes op woensdag 20 mrt 2024 24 | vestiging Meppel
Badkamer en later toilet daarna. Prima informatie. Niet moeilijk en goed afgehandeld. Snelle levering na afroepen artikelen. Prima.
Reactie of foto toevoegen
“Fijne service”
Door Van den Brandhof op maandag 11 sep 2023 23 | vestiging Ede
Fijne service, wij hadden snel tegels nodig en ze gingen gelijk aangeven uit welke tegels we dan konden kiezen.
Reactie of foto toevoegen
“Geweldige service”
Door Cynthia Steehouwer op woensdag 17 jan 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Super goed geholpen door Raymond! Goed advies bij de uitgekozen kranen en bijbehorende onderdelen voor onze nieuwe badkamer. Onze spullen werden met spoed nog voor het einde van de middag besteld zodat alles snel in huis was. Materialen zien en prachtig uit en zijn mooi verpakt. Kortom, top zaak met geweldige service!
Reactie of foto toevoegen
“Foutieve leveringen en slechte service”
Door Couwenberg op woensdag 27 mrt 2024 24 | vestiging Capelle aan den IJssel
Bad was niet goed, water bleef liggen dus moest worden omgeruild. Bad werd vervolgens geleverd direct door leverancier. Chauffeur weigerde het andere bad mee te nemen omdat deze nog binnen stond, met als gevolg dat we het hele weekend met een extra bad in huis zaten. Lasdraad bij radiatoraansluiting ontbrak deels waardoor nieuwe radiator moet komen, 7 weken wachttijd tot de nieuwe radiator geleverd kan worden! Daarnaast te groot bedieningspaneel voor toilet geleverd. Contact hierover gehad vestiging Capelle. Er werd een klein wit paneel besteld, echter werd vervolgens weer een verkeerde geleverd namelijk een Chroomkleurige. Wederom gebeld en er werd aangeven de verkeerde te hebben besteld. Er werd nogmaals een nieuw (wit) paneel besteld, maar ik moest wel even de andere komen brengen naar de showroom. Ik gaf aan hier niet op te zitten wachten en ik niet vind dat ik de (2e) fout moet oplossen. Hierop kreeg ik als reactie "u heeft toch een mooie korting van mij gehad?" Dit vond ik zo een bizarre reactie. Aangegeven dat dit nou het zoveelste was wat mis was gegaan en zij het toch echt mocht gaan oplossen. Aangegeven dat ik het paneel best wil terug sturen per post maar echt niet weer langs zou komen in de showroom. Dan moest ik maar de service afdeling bellen. Dat heb ik dus gedaan en deze hebben het goed opgelost. Al met al teleurgesteld in aantal geleverde foutieve producten en handelswijze vanuit vestiging Capelle en de leverancier van het bad.
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden met de spullen”
Door P.Dielemans op woensdag 31 jan 2024 24 | vestiging Breda
Goed geadviseerd en meegedacht badkamer, toilet en tegels!!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Boy Hauser op zondag 10 dec 2023 23 | vestiging Weert
Er loopt een goed team rond dat je deskundig helpt met jouw wensen, ze denken met jou mee en geven goed advies, de prijs/kwaliteit verhouding is prima, en het team dat de verbouwing voor hun doet is zeer precies in hun werk. Al met al zijn wij zeer tevreden met de verbouwing van onze badkamer.
FOTO VAN BOY HAUSER
+ Toon extra foto van Boy Hauser
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de geleverde spullen”
Door Marit op woensdag 11 okt 2023 23 | vestiging Apeldoorn
Badkamer gekocht, tevreden over het meedenken in mogelijkheden en zo snel mogelijke levering.
Reactie of foto toevoegen
“Koude douche”
Door Rien op vrijdag 18 okt 2019 19 | vestiging Den Bosch
Daar een badkamer gekocht, eerst een offerte laten maken ik kon alles nog wijzigen, echter de paasweekend korting is een korting die ze altijd geven. Bij vergelijk met een andere sanitair winkel waren de prijzen bij sanidirect hoger, daarbij zaten ook nog spullen bij van Ben die achteraf kwalitatief slechter zijn dan geberit of grohe.
Dus wilde ik de offerte ontbinden maar werd er meteen met een advocaat gedreigd en waren er kosten aan verbonden. Daarna met het monteren bleek de closetpot te lekken, er zit een scheur bij de inloop, de service gebeld, van de mevrouw die ik aan de telefoon had moest ik een filmpje maken van de lek alleen had de loodgieter de closetpot eraf gehaald om er mee naar de winkel te gaan om dit te laten zien, dus zou ik de loodgieter terug moeten laten komen om de pot erop te monteren filmpje maken en weer demonteren ongeveer 2 uur werk inclusief voorrijkosten. Dit heb ik niet gedaan heb een foto van de scheur gemaakt en gemaild naar de service, omdat het minimaal 2 weken duurt voordat de fabrikant reageert heb ik een nieuwe closet pot besteld opgehaald in Waalwijk trouwens is het arrogante club daar. De closetpot erop laten zetten alles was dicht, Nu nog afwachten of ik mijn geld terug krijg ben bang van niet dan leg ik het voor aan de belbus of geef ze de koude douche
FOTO VAN RIEN
Scheur in toiletpot
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf van een complete badkamer”
Door W. van der Poel op vrijdag 3 nov 2023 23 | vestiging Heerlen
Behulpzaam en meedenkend vriendelijk personeel. Goed aanbod van badkamers.
Reactie of foto toevoegen
“Heel tevreden”
Door Sandy leeflang op dinsdag 21 nov 2023 23 | vestiging Amstelveen
Alles voor de badkamer en het beneden toilet. Heel tevreden, de verkoper denkt mee en helpt spullen bij elkaar zoeken die bij elkaar passen. Zeker een 1e keus bij een volgende klus.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer compleet”
Door Fred op maandag 9 nov 2020 20 | vestiging Heerlen
Komplete badkamer. Goed advies, kompleet, alles voor installatie inbegrepen, aantrekkelijke prijs

Aanvulling ontvangen 9 november 2020: Spullen zijn geïnstalleerd.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamerspullen aankoop”
Door M.Mol op donderdag 30 jul 2020 20 | vestiging Breda
Complete badkamer gekocht die nog letterlijk helemaal gemaakt moest worden in ons nieuwe huis. Verkoper heeft goed meegedacht met de situatie en de plaatsing van alle benodigdheden. En ons ook handige en bruikbare tips gegeven! Al met al: voor de volgende badkamer komen wij zeker terug en we raden deze vestiging ook zeker aan bij vrienden en familie!!
Reactie of foto toevoegen
“Alles voor de badkamer”
Door Emmie Breman op maandag 28 nov 2022 22 | vestiging Meppel
Wij waren op zoek naar alles voor de badkamer. We werden heel erg vriendelijk geholpen en ook zeer goed geadviseerd. De verkoper dacht echt met ons mee. Wij zijn fan van de vestiging Meppel ondanks dat we in Franeker wonen. Ook de bezorgers waren heel vriendelijk. Ondanks dat er wel een pakfout was gemaakt is alles super goed opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Een complete nieuwe badkamer en toilet”
Door Jeroen Vos op donderdag 20 okt 2022 22 | vestiging Middelburg
Fijne winkel, denken goed mee en bijvoorbeeld veranderingen of te weinig tegels wordt snel opgelost.
Reactie of foto toevoegen
“Materialen voor een badkamer en twee toiletten”
Door Tina op donderdag 5 okt 2023 23 | vestiging Cruquius
Ik heb de materialen voor een badkamer en twee toiletten gekocht. De medewerkers hebben supergoed meegedacht in het bewaken van het budget, maar ook ervoor gezorgd dat ik mooie spullen heb waar ik iedere dag van ga genieten. Ook over de levering van materialen gaven ze tips. Ik ben heel tevreden over de service en kan deze vestiging van harte aanbevelen
Reactie of foto toevoegen
“Een frisse moderne badkamer”
Door Maaike Wermer op zondag 30 okt 2022 22 | vestiging Capelle aan den IJssel
In twee weken tijd samen met de Sanidirect verkoper een frisse moderne badkamer bij elkaar gepuzzeld. Ruimte optimaal gebruikt en snel geleverd. Mooi, efficiënt en betaalbaar!
Reactie of foto toevoegen
“Retourbeleid”
Door Pien van der Geest op donderdag 22 okt 2020 20 | vestiging Den Haag
Een ongeopend product die in het assortiment op de website wordt aangeboden, wordt niet retour genomen een week na aankoop. Dat vind ik hele slechte service.
Reactie of foto toevoegen
“Koop hier niet je badkamer”
Door Lisa op zaterdag 26 jun 2021 21 | vestiging Den Haag
Koop hier niet je badkamer! Wij hebben in Corona tijd op goed vertrouwen van de leuke verkoper een badkamer gekocht. Nu blijkt dat de verkoper een verkeerde maat douchedeur voor ons heeft besteld welke dus niet past. Reactie van sanidirect: deze kunnen we niet terug nemen maar je kan wel een nieuwe kopen!! Wat een oplichters. Ze hebben ook niet mondeling verteld dat zij geen goederen terug nemen (zelfs als het hun fout is). Zij maken een fout en wij mogen voor de kosten opdraaien! De 'korting' die we hebben gekregen voor ons goede vertrouwen in Corona tijd is nu dus geen korting meer, maar een kleine compensatie van de verkeerd bestelde deur door hen. En ook onterecht vertrouwen getoond helaas.. Slechte service, zoek elders een mooie badkamer waar ze wel de nodige service verlenen! Wij raden sanidirect zeker niet aan, laat je niet verleiden door de leuke en ogenschijnlijk eerlijke verkoper, wegwezen want ze stelen je geld!
Reactie of foto toevoegen
“Schade en lekkage”
Door Suzan Su op donderdag 9 dec 2021 21 | vestiging Amstelveen
Sanidirect Amstelveen (Joseph Woo) beloofde een vakkundig aannemer zodat wij hun materialen gaan inkopen. RSW aannemer Richard Sadloe heeft de afvoer en waterleiding kapot gemaakt en door onbekwaamheid veroorzaakte hij meer schade in het huis, lekkage tot aan het toilet beneden met als gevolg kortsluiting en schade in het toilet. Sanidirect wijst steeds naar de onbekwame aannemer en haalt haar handen overal vanaf. Pas op met deze oplichters. Ik moest alle kosten zelf betalen om de helft van de badkamer en het toilet weer te herstellen.
FOTO VAN SUZAN SU
Reactie of foto toevoegen
“Een teleurstellende ervaring”
Door Kirsten op woensdag 12 okt 2022 22 | vestiging Den Haag
Verkooptraject verliep redelijk vlot. Helaas bleek na levering dat eea is fout gegaan;
- 9 pakken tegels teveel. Sanidirect wil deze niet terugnemen, terwijl zij dit verkeerd hebben berekend;
- Toiletpotten bleken te groot voor toiletruimtes. Ook hier had de verkoopster op moeten letten, ze had namelijk de juiste afmetingen van de ruimtes;
- Toiletpotten om bovengenoemde reden omgeruild voor compactere versie. Helaas bleken de de toiletbrillen kapot. Wij kwamen daar 1 dag te laat achter, we hadden dit binnen 5 werkdagen moeten aangeven. De klantenservice gaf anderhalve week (!) na onze melding hiervan aan dat ze om die reden de toiletbrillen niet meer kosteloos omruilen. Vervolgens contact gezocht met de winkel; de medewerker kwam met een tweede argument waarom ze de toiletbrillen niet kostenloos wilden omruilen; op de foto's die wij hadden gestuurd zag hij dat de doos vouwen had. Hij beweerde dat hij de dozen zonder vouwen had uitgeleverd aan ons en trom daarom de conclusie dat de brillen wel bij ons kapot moesten zijn gegaan (!). Deze conclusie is uiteraard onzinnig aangezien hij de dozen zelf niet heeft geopend en dus ook niet geeft geïnspecteerd of de producten kapot waren bij uitlevering;
- Stoppen van de wastafels blijken incompleet. We hebben dit inmiddels maar laten zitten gezien de zeer klantonvriendelijke benadering van Sanidirect.
Al met al is dit een zeer teleurstellende ervaring. Ik beveel Sanidirect absoluut niet aan. De expertise van de verkopers is ver onder de maat en van een klantenservice is totaal geen sprake.
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Ivo op maandag 13 feb 2023 23 | vestiging Ede
Vanwege renovatie toilet -en doucheruimte hebben wij diverse artikelen bij Sanidirect Ede gekocht. Bij deze vestiging wordt je goed geholpen en geïnformeerd, zonder opdringerig te zijn uiteindelijk tot een goede keus gekomen tegen een scherpe prijs.
Reactie of foto toevoegen
“Excellent”
Door Michael Field op donderdag 2 jul 2020 20
Excellent service. I placed two orders, one arrived quickly and the other I had to cancel. In both instances I found the company excellent to deal with.
Reactie of foto toevoegen
“Het is enorm mooi geworden”
Door Kuijpers op woensdag 24 jan 2024 24 | vestiging Ede
Frits heeft ons kundige geholpen met het kiezen van de nieuwe badkamer. Opties en adviezen gegeven. En met de tekening konden wij goed uit de voeten.
Reactie of foto toevoegen
“Twee toilet, kranen en wasbakken”
Door Coen Heuvelmans op woensdag 10 nov 2021 21 | vestiging Den Bosch
Super geholpen en blij dat de verkoper meedacht en problemen tekkelde waar we anders later tegenaan zouden lopen. Echte kennis.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamermeubels”
Door Gerard Sluijs op maandag 17 jan 2022 22 | vestiging Utrecht
Gedegen advies, deal snel gesloten zonder overdreven verkooppraatjes. Verkoper offerde zijn lunchpauze op voor ons als klant. Artikelen snel en in goede staat ontvangen. Controle door bezorgers van afgeleverde artikelen welke netjes naar hogere verdieping werd gesjouwd
Reactie of foto toevoegen
“Goed en vlot geholpen”
Door Saskia Teegelbeckers op maandag 11 mrt 2024 24 | vestiging Kaatsheuvel
Complete badkamer incl. Montage gekocht. Laatste dag van de 2023 (oude prijs actie). Erg blij, scherpste prijs die we tegen zijn gekomen. Goed en vlot geholpen. Helaas bleken achteraf dat er te weinig tegels waren berekend en zijn er ons bij stucwerk geen plinten geadviseerd. Hierdoor moesten we helaas nog extra kosten maken.
Reactie of foto toevoegen
“Van positief naar negatief”
Door Maren Tonnies op dinsdag 24 nov 2020 20 | vestiging Barendrecht
Wij hebben een aantal maanden geleden een badkamer gekocht bij Sanidirect Barendrecht. In eerste instantie een super positieve ervaring. Ze waren vriendelijk, dachten mee en klein budget was geen probleem. Vooral vanwege de vriendelijkheid hebben wij besloten om hier te kopen. Dit was de eerste keer dat we een badkamer gingen kopen, dus hulp en begeleiding van erg belangrijk voor ons aangezien wij geen idee hadden hoe of wat.

Vervolgens zijn alle artikelen bij ons afgeleverd. Ook dat ging prima volgens plan. Vervolgens bleek alleen de badkamer niet helemaal compleet te zijn. Er bleek twee keer iets niet aan de bestellijst te zijn toegevoegd wat wel belangrijk is (blijkbaar) bij het installeren van een badkamer. Ter verduidelijking, we hadden hier ook nog niet voor betaald. Het was gewoon niet besteld. Ik begrijp dat wij lijsten moeten controleren, maar tot 3 weken geleden had ik nog nooit van een sifon gehoord, laat staan dat ik wist dat we er 1 nodig hadden en dat hij dus niet besteld was.

Dit betekende dat de loodgieter (tot 2x toe) zijn werk niet kon afmaken en terug moest komen, met de extra kosten van dien.

Nu, uiteindelijk, hadden we alle spullen en kwam de laatste installatiedag in zicht. Hoera! En toen kwam we erachter dat de douchewanden niet passen ivm de hoogte van het plafond. We snapten er niets van, hoe kon dat nou?

Wat is er nou gebeurd? Nou, toen wij in eerste instantie met deze bestelling begonnen, hebben we gesproken over een inloopdouche. Daar heeft de medewerker wanden op uitgezocht/aan ons voorgesteld. Later in het hele proces, kwamen we er achter dat een inloopdouche geen optie was bij ons, een douchebak bleek toch nodig te zijn. Hup, douchebak erbij. Nu zijn daarna alleen de douchewanden niet meer aangepast, maar door de douchebak zijn we een aantal centimeter kwijtgeraakt - waardoor nu de wanden niet meer passen.

Nogmaals, tuurlijk moeten wij lijsten controleren, en moeten wij maten controleren. Maar als iemand zegt dat alles moet passen en dat het zo goed en compleet is, dan gaan we er van uit dat het klopt. Wij weten niet beter namelijk - wij zijn geen badkamer adviseurs. Sowieso bleek de hele constructie helemaal niet te werken, maar ook dat wisten wij niet.

Nu staat alleen in de algemene voorwaarden van Sanidirect aangegeven dat artikelen die in de winkel zijn besteld, niet teruggegeven mogen worden. Ruilen of terugbrengen is dus geen optie ook niet als iets nog in de verpakking zit. We hebben echt van alles geprobeerd. Maar er was echt helemaal niets mogelijk. Het liefste hadden we de wanden omgeruild, we wilden geen geld terug of wat dan ook. Alleen een douchewand die past.

Het aanbod dat we nu hebben ontvangen, is dat we voor inkoopprijs (700,- euro) een hele nieuwe douchecabine mochten aanschaffen. Met een levertijd van 7 weken. Ook al zouden we van die 7 weken levertijd voor lief nemen, dat geld hebben we gewoon niet. 700,- euro is voor ons gewoon heel veel geld (zeker met alle extra loodgieter kosten en de additionele materialen die we al moesten aanschaffen). Dus nu hebben we, tot we onze oude-nieuwe wand verkocht hebben via marktplaats, ons oude douchegordijn hangen... In onze compleet nieuwe, moderne badkamer.

Het stomme was, ik had eigenlijk al een review geschreven. Een hele positieve ook. Omdat ik namelijk dacht echt goed geholpen te zijn en ik super opgelucht was dat iemand ons goed en duidelijk advies had gegeven. Maar als ze je daarna zo in de kou laten staan onder het mom van "het staat in de algemene voorwaarden en je had dan zelf beter moeten kijken", dan breekt mijn klomp.

Maargoed. Door met het leven.

PS. wil er iemand nog een douchewand kopen? Hij zit nog nieuw in de verpakking en bij ons mag je hem terugbrengen als hij toch niet blijkt te passen.
Reactie of foto toevoegen
“Slecht bij levering”
Door Rismy op woensdag 10 mei 2017 17 | vestiging Barendrecht
Allereerst wel super geholpen door Mark in de filiaal Barendrecht, alleen wel aangegeven dat de afvoer wat lager zat omdat men de standaard wastafels al in onze nieuwbouw hadden geplaatst. Dus een compleet badkamermeubel, wastafel, spiegelkast met bijbehorende attributen gekocht bij sanidirect (barendrecht). Eerste wat verkeerd ging was dat men had gebeld dat de producten 15 april geleverd zouden worden. Wij hadden met de optie bezorgen tot aan de badkamer gevraagd en daar hebben wij 5% van het bedrag voor betaald. Blijkt dat de producten niet op de 15de geleverd konden worden en dat iemand dat verkeerd had doorgebeld. Afijn, dat was voor ons dan geen probleem maar wij moesten weer de klusjesman afzeggen (waar ook kosten aan vast zaten). Dus 22 April zou men het tussen 12h en 16h de producten komen afleveren. Om toch wat zekerheid te krijgen hoelaat de producten geleverd zouden worden belde ik meerder keren met de filiaal Barendrect. Daar krijg ik Sander aan de telefoon en hij geeft aan dat zij helemaal geen controle hebben of inzage hebben hoe de chauffeurs rijden. Als wij een bevestiging hebben gehad dan zou dat zeker goed komen. Inmiddels was het 16:15 en ik belde weer naar de filiaal met pure frustratie want ik zou 30 min van te voren gebeld worden wanneer de chauffeur langs zou komen. Om 16:35 komen ze met de producten aan. Wij gaan er vanuit dat alles geleverd is wat af is gesproken in het filiaal. Eenmaal bij het uitpakken zien wij dat meerdere producten beschadigd zijn en dat de sifon niet past ten opzichte van de afvoer. Om te kijken hoe lang de flexibele afvoerslag moest zijn moesten wij het geheel wel optillen om te passen en meten. Foto's zijn van te voren gemaakt van de beschadigingen vanuit de doos.

Tja wat nu, de klusjesman had geen flexibele buis bij zich en kon dus ook niet aan het werk (dit zou eigenlijk al geleverd moeten zijn). Een paar mailtjes opgesteld met de vraag of men een financiele coulance kon treffen wat betreft de schade van de badkamermeubel en spiegelkast.

@Badenman, wat een slechte service! Wij zijn nog nooit zo slecht geholpen of te woord gestaan door de medewerkers. Spiegelkast kon worden vervangen de eerst komende week maar de badkamermeubel is door ons zelf beschadigd. Tuurlijk klantenservice van badenman. In de sifon zat een scheur wat voor een lekkage zorgde, wat hebben wij een frustratie gehad zeg! Nooit meer producten van sanidirect! Wij zijn er klaar mee. Ga liever naar een doe het zelf zaak want zelfs daar krijg je betere service en word alles vervangen of krijg je eventueel je geld terug!

Mocht je dus klachten hebben bij sanidirect dan ga je doorverwezen worden naar badenman, zij zorgen voor de klachtenservice!
1. geen service en 2. geen manieren en erg onbeschoft personeel! Uiteindelijk is de spiegelkast 29 april geleverd en werd het alleen aan de deur gebracht. Terwijl wij 5% hebben betaald dat het boven zou worden afgeleverd. Hier kon de chauffeur niets aan doen maar is dit door badenman geregeld.

Blijkt dus bij het het uitpakken van alleen de spiegelkast die was afgeleverd dat die ook op twee plekken beschadigd is. Wij zijn dus helemaal klaar met sanidirect en badenman service! Ik raad men aan om gewoon lekker naar de concurrent te gaan. Soms is dat 30 euro duurder of soms vele malen goedkoper maar daar kan je het gewoon omruilen, krijg je handleidingen mee of gebruiksinstructies (deze waren ook niet meegeleverd), krijg je tenminste service, eventuele financiële compensatie en of krijg je je geld terug.
Reactie of foto toevoegen
“Fonteincombinatie”
Door Els Poley op woensdag 22 apr 2020 20 | vestiging Barendrecht
Ik kwam een kijkje nemen voor een fonteincombinatie voor de toiletruimte. Het bedrijf was mij onbekend. Geweldig geholpen (heb ik ook aan de desbetreffende dame gezegd) en geslaagd. Afspraken nagekomen. Bij afhalen keurig geholpen met het inladen in de auto. Als mijn badkamer aan de beurt is, zien ze mij beslist terug.
Reactie of foto toevoegen
“Goede service”
Door Willem Bisschop op donderdag 8 feb 2024 24 | vestiging Meppel
Wij waren al bekend met Sanidirect Meppel. onze badkamer geheel ingericht door goede en betrouwbare service van Sanidirect Meppel, nu weer, toilet beneden verdieping ook weer ingericht met materialen uit de winkel van Sanidirect! Meer dan tevreden, goed contact, eerlijk en alert, afwikkeling ook lekker soepel !
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Ilse Verburgh op dinsdag 17 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Snel van begrip, snelle service en snelle levering: wat wil je nog meer?!
Reactie of foto toevoegen
“Prachtige badkamertegels en inrichting”
Door Mieke op dinsdag 2 apr 2024 24 | vestiging Duiven
Goede voorlichting, meedenken en heel flexibel. Prachtige badkamertegels en inrichting uitgezocht. Paar dagen later tegels van kleur gewijzigd en daar werd niet moeilijk overgedaan. Kortom Ruben heeft ons uitstekend geholpen Op dit moment wordt de badkamer gemaakt dus het eindresultaat is nog niet te zien.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkameraankoop”
Door V. Slobbe op woensdag 17 apr 2019 19 | vestiging Cruquius
Een complete badkamer gekocht. Maar alles is mis gegaan. Tegels kapot ( oke deze hebben we nieuw gekregen) verkeerde kranen en douchekop geleverd, niet wat we hadden uitgezocht. We mochten ze ruilen maar wel tegen meerprijs. Wastafelmeubel kapot, wasbak kapot, spiegel kapot. Maar dat was volgens hun onze eigen schuld. Hoop geld voor kapotte dingen en niet wat we hadden uitgezocht. Ik zou sanidirect de volgende keer voorbij lopen. Ze zijn onbeschoft en totaal niet klantvriendelijk. En nemen geen verantwoording voor hun fouten.
FOTO VAN V. SLOBBE
Kapot kastje
Reactie of foto toevoegen
“Vriendelijk geholpen en goed geadviseerd”
Door Josien Van de kamp op woensdag 18 jan 2023 23 | vestiging Cruquius
We werden heel vriendelijk geholpen en goed geadviseerd in de winkel. Telefonisch contact is makkelijk en goed. Alle spullen die we besteld hadden werden geleverd op de afgesproken tijd. Kwaliteit van de spullen is heel goed.
FOTO VAN JOSIEN VAN DE KAMP
+ Toon extra foto van Josien Van de kamp
+ Toon extra foto van Josien Van de kamp
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkamerinrichting”
Door Jeroen op donderdag 12 jan 2023 23 | vestiging Tilburg
Complete badkamerinrichting gekocht bij Sanidirect. Alle mogelijk- en onmogelijkheden werden duidelijk uitgelegd. Alles netjes op de afgesproken datum geleverd. Achteraf extra tegels nodig ivm verplaatsen van een muur. Deze hebben we ook snel af kunnen halen bij het afhaalmagazijn.
FOTO VAN JEROEN
Reactie of foto toevoegen
“Goeie set gekocht”
Door Ton Kooiker op woensdag 18 dec 2019 19 | vestiging Groningen
Wij hebben complete inbouw kranen en douche set gekocht voor onze nieuwe badkamer. Bij binnen komst werden we erg vriendelijk en professioneel behandeld. We zijn erin geslaagd om een mooie en kwalitatief goeie set te kopen tegen een scherpe prijs. Wij raden iedereen sani direct Groningen aan!
FOTO VAN TON KOOIKER
Kranenset
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Z Eindhoven op vrijdag 14 feb 2020 20 | vestiging Tilburg
Wij hebben tegels, 2 inbouwreservoirs en 2 wandclosetten gekocht. Aangezien we een ca. 5 jaar geleden alles voor ons badkamer aangeschaft hebben bij Sanidirect en zeer tevreden waren over de service is voor ons vanzelfsprekend om weer bij Sanidirect te gaan winkelen. We werden uitermate goed geholpen door Adis, die dacht mee in oplossingen waardoor we weer goed geslaagd zijn. Zelf wonen we in Eindhoven maar voor de goede service zijn we graag naar Tilburg gereden!
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe toilet”
Door Patrick op woensdag 23 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Wij hebben een toilet gekocht bij Sanidirect. Hier zijn wij goed geholpen om een keuze te maken met de kleuren tegels. Geen opdringerige verkoper, wij hebben een budget genoemd waar we nog keurig onder zaten. De tegels ed zijn super mooi. En zeer goede kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop badkamer”
Door Jan Schouten op dinsdag 21 dec 2021 21 | vestiging Hilversum
Heldere communicatie, snelle actie m.b.t. informatievoorzieningen over inbouwelementen en detailering qua maatvoering. De afhandeling / uitlevering van de materialen liep gesmeerd.

Alleen de afhandeling van de aannemerskorting moet nog worden gedaan en loopt wat omslachtig.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Jolanda de Rek op donderdag 11 apr 2024 24 | vestiging Almere
We hebben een badkamer met douche, toilet, radiator en 2 wasmeubels met wastafels gekocht en apart een volledig ingericht toilet met al het tegelwerk. Het personeel is vriendelijk, meedenkend, schakelt waar nodig en niets is teveel. Echt een steun tijdens de drukke periode tussen oplevering en verhuizing. Raad iedereen Sanidirect Almere aan.
Reactie of foto toevoegen
“Een badkamer en toilet”
Door Corrie van Druten op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Ede
Wij hebben hier onze badkamer en toilet uitgezocht! Super goed geholpen, vooral goed begeleid in onze toch wel lastige zoektocht, die Paul voor ons echt makkelijker heeft gemaakt.
Reactie of foto toevoegen
“Mega tevreden met levering”
Door Zoë Hage op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Breda
Wij hebben de gehele badkamer plus twee toiletten inclusief alle tegels aangeschaft bij Sanidirect. De betreffende medewerker heeft ons ontzettend goed geholpen en geadviseerd. Wij hadden weinig ideeën op voorhand, maar zijn met prachtige artikelen aan de slag gegaan toen de materialen zijn geleverd. Wij zijn mega tevreden en komen zeker nog eens terug!
Reactie of foto toevoegen
“Koop er niet meer”
Door van der Kolk op zaterdag 22 mei 2021 21 | vestiging Almere
Badkamer en 2 toilet gekocht. Advisering Top. Maar helaas een klanten service die getraind is met de klant AF TE WIJZEN. Alles had de klant maar anders moeten doen. Wanneer je tegels 30 x 60 besteld en geregeld hebt, waarbij er helaas een andere achterwand in moet en tegels 30 x 60 bij een ander besteld kom je er achter dat de geleverde tegels 29,5 zijn. Is normaal volgens Sanidirect klanten service. Dit is maar 1 van de conflicten IK KOOP ER NOOIT MEER. Maar verkoopadvisering top dus die kunnen hier niks aan doen
FOTO VAN VAN DER KOLK
REACTIE VAN TEGELZETTER
Een goede tegelzetter weet dat 2 soorten tegels van commerciële maatvoering "30x60" nooit strokend te verwerken zijn.
REACTIE VAN VAN DER KOLK
De reactie van de tegelzetter. Dan hoef ik je niet als tegelzetter want je begrijpt de klacht niet eens.

Onderschrift Qasa: de reactie kan ook als algemeen informatief gelezen worden, en hoeft niets af te doen aan de klacht van de reviewer.
Reactie of foto toevoegen
“Spullen voor complete badkamer”
Door Fennie van Strien op zondag 18 okt 2020 20 | vestiging Tilburg
Super goed geholpen echt een aanrader. Ze denken met je mee over hoe en wat je kunt doen.Om je badkamer naar jou zin te maken.
Reactie of foto toevoegen
“Spullen gaan te snel kapot”
Door Patrick van Kaam op vrijdag 10 aug 2018 18 | vestiging Breda
Ik heb in 2016 twee volledige badkamers besteld. Waaronder 3 inbouw douches, 1 bad, 2 wastafels met totaal 4 kranen. Inmiddels is het 2018 en alle thermostaatkranen van zowel douches, bad en wastafels zijn inmiddels kapotgegaan. Dan vraag ik aan de service desk van SaniDirect hoe dat mogelijk is. Dan krijg als antwoord dat dit aan het onderhoud kan liggen? Ik heb gevraagd om een vergoeding voor de reparatie van de inbouw douches. De rest heb ik zelf vervangen maar inbouw lukt me niet (Leuk inbouw, behalve als er iets kapot gaat!@!). De service desk zegt dat ik daar geen recht op heb. Vervolgens vertel ik dat dit in het garantie bewijs staat. De inhoud is bij hun niet bekend? Of ik deze even op kan sturen. Laatste keer dat ik daar wat ga kopen.
REACTIE VAN PATRICK VAN KAAM
Vervolg: Ik zou maandag terug gebeld worden. Is niet gebeurd.
REACTIE VAN MARISKA
Beste Patrick, van welk merk waren de kranen? Alvast dank voor je reactie
Reactie of foto toevoegen
“Niet goed gegaan”
Door Helmers op dinsdag 19 nov 2019 19 | vestiging Almere
Een complete badkamer gekocht .Verkeerde berekeningen ,met gevolg tegels van de muur en vloer tekort .Badmeubel te groot ,maar mocht niet geruild worden helaas.4 weken zonder douche gezeten.Tegels bij bestelt, maar pas na een week leverbaar. Na week nog geen bericht ,zelf tegels opgehaald. Werd niet echt vriendelijk te woord gestaan door medewerkster, viel nergens over te praten. Medewerker die berekening had gedaan, was al weer weg. Zou niemand aanraden bij sanidirect te kopen.
Reactie of foto toevoegen
“Een nieuwe badkamer en wc”
Door A Beukers op zondag 30 okt 2022 22 | vestiging Barendrecht
Ik heb in mei een badkamer besteld en ook een wc. Ze hebben fijn geholpen met de indeling van beide produkten. Een produkt was bij binnenkomst beschadigd en dezelfde week nog nieuwe geleverd. Ook nu bij de nabestelling was de service weer prima.
Reactie of foto toevoegen
“Een aanrader”
Door Marco Rondhuis op dinsdag 6 feb 2024 24 | vestiging Duiven
We hebben voor een verbouwing een kompleet nieuwe badkamer gekocht, inclusief (deels) tegels. Het personeel was erg behulpzaam, dacht met ons mee over de mogelijkheden en hield ook goed rekening met ons budget. Kortom een top ervaring en zeker een aanrader!
Reactie of foto toevoegen
“Toilet en badkamer spullen”
Door P.J. Boogaard op maandag 1 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
We hebben nieuwe badkamer gekocht en we werden erg goed geholpen door Stefan. Daarna hebben we toiletruimte spullen gekocht en ook daarbij erg goed geholpen. Ook de levering van spullen werd op ons verzoek aangepast. verbeterpunt in onze optiek is de levering van alle spullen in één keer te doen, in plaats van één chauffeur 's morgens om 8.00 uur met de toiletruimtespullen en rond 12.00 uur de tweede chauffeur met alle badkamerspullen.
Reactie of foto toevoegen
“Spullen goed geleverd”
Door ten Wolde op maandag 5 apr 2021 21 | vestiging Enschede
Complete badkamer gekocht en tevreden over vakkundige info. Nu een half jaar later ook gehele toilet renovatie besteld.

Aanvulling ontvangen 8 april 2021: Badkamer geleverd volgens afspraak. Zelf gemonteerd. Opnieuw bij hun toilet, tegels e.d. gekocht, moet nog gemonteerd worden.
Reactie of foto toevoegen
“Snel”
Door C Kroeze op zondag 31 mei 2020 20
We zijn bezig met de verbouwing van de douche en hadden snel een douche goot (easydrain) nodig, via de webshop in deze coronatijd, was het snel geregeld door de duidelijke beschrijvingen van de producten.
Reactie of foto toevoegen
“Bedankt”
Door Myron van Duyne op donderdag 28 dec 2023 23 | vestiging Duiven
Enorm behulpzame mensen in duiven. Komen met goede suggesties, helpen je ook binnen budget te blijven en denken na over goede alternatieve. Aanrader. Volgende badkamer zal ook weer via hun zijn, of nieuwe toilet. We zijn er echt enorm blij mee. Bedankt toppers.
FOTO VAN MYRON VAN DUYNE
+ Toon extra foto van Myron van Duyne
+ Toon extra foto van Myron van Duyne
Reactie of foto toevoegen
“Aankoop van diverse badkamer artikelen”
Door Janet Bakker op dinsdag 1 nov 2022 22 | vestiging Meppel
We werden top geholpen met al onze wensen. Kregen top advies en er werd meegedacht!
Reactie of foto toevoegen
“Top service”
Door Herman van der Schoot op donderdag 12 jan 2023 23 | vestiging Groningen
Wij hadden een compleet nieuwe badkamer, tegels en toilet benodigdheden bij u in de winkel gekocht inclusief design radiator voor in de douche maar ,die werd niet warm diverse keren ontlucht maar dat hielp niet loodgieter gebeld en die zei er moet een buisje in Stefan gebeld en binnen 5 min geregeld maar wij vonden uw service zo wie zo al goed oa met het uitzoeken en met ophalen geholpen met het inladen en hoe je beter kon inladen top service nog bedankt Stefan en collega
Reactie of foto toevoegen
“Fijn geadviseerd”
Door Selma van Ree op dinsdag 9 apr 2024 24 | vestiging Apeldoorn
Van begin af aan meedenkend met ons moodboard, gewezen op voordelen/ nadelen van bepaalde materialen, alle tijd voor het maken van de 3D afbeelding, bestelling is door beide medewerkers goed gecontroleerd bij aflevering, betalingen goed gemanaged (bv pinlimiet tijdig ophogen). Flexibiliteit, nalevering of kleine wijziging was mogelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Complete badkameraankoop”
Door Cees op dinsdag 8 okt 2019 19 | vestiging Utrecht
Februari 2019, Ben vario badkamermeubel voor ruim 500 euro gekocht. Nu laat de lamineer al los. Sanidirect foto's gestuurd met de schade. Krijg ik vervolgens bericht dat het vochtschade is. Ik gebeld en uitgelegd dat een badkamer vochtig is en dat het meubel daar tegen moet kunnen. Daar was Sanidirect het niet mee eens. Ik heb mijn rechtsbijstand erop gezet
Reactie of foto toevoegen
“Absoluut tevreden”
Door Britta Wattimena op woensdag 28 okt 2020 20 | vestiging Capelle aan den IJssel
Wij zijn in de winkel goed en vriendelijk ontvangen en geholpen door dhr. Randhir Soekha. Hij geeft goed advies en denkt mee met de klant. Soms kun je je in zulke winkels wat 'opgelaten' voelen omdat mensen dan bij binnenkomst gelijk op je af komen om je te helpen, maar hier krijg je gewoon lekker eerst de tijd om rustig rond te kijken en wat ideeën op te doen. Je voelt je niet 'verplicht' om gelijk iets te kopen. Wij hebben een hoogglans witte slim wastafel met een spiegel (incl verlichting) gekocht en zijn absoluut tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Zeer tevreden”
Door Marlies op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Utrecht
Langs geweest om de tegels te bekijken. Daarna gebeld om te bestellen. Super geholpen door de medewerker en duidelijk waar we aan toe zijn. Ook de levertijd is ons reuze mee gevallen! We hadden afgesproken om het op te halen in het filiaal, daar ook heel hartelijk ontvangen. Een van de werknemers heeft ook geholpen om de tegels naar onze auto te krijgen.
Reactie of foto toevoegen
“Enorm blij met de nieuwe badkamer”
Door Dion van Baal op vrijdag 18 nov 2022 22 | vestiging Kaatsheuvel
Goed advies gehad van meneer, erg vriendelijk en wij zijn enorm blij met onze nieuwe badkamer van Sanidirect. Prijs kwaliteit is top!
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door Jack Thijssen op maandag 9 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Een badkamer gekocht. Prima geholpen bij het maken van keuzes. Verkoper nam, voor de datum van installatie, contact op met installateur en gaf aan dat als er iets was ik contact met hem kon opnemen. Het voelde zeer vertrouwd. Levering van de artikelen ging erg netjes. Tijdens installatie bleek 1 pak tegels gebroken en 1 spotje niet te werken. Installateur regelde via Sanidirect vervanging. Zelf hoefde ik geen actie te ondernemen. Ik heb nu een prachtige badkamer waar ik erg blij mee ben.
FOTO VAN JACK
Reactie of foto toevoegen
“Zeer goede begeleiding”
Door Marleen op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Leeuwarden
Zeer goede begeleiding bij de aankoop van onze 3 badkamers en toiletten. In de showroom ruim zicht om een goede keuze te kunnen maken! Daarbij goed geholpen om de nodige accessoires bij elkaar te zoeken! Wat de badkamers en toiletten heeft opgeleukt zijn de mooie nissen die gemaakt zijn om de douche, badschuim, shampoo, geurtje te plaatsen
FOTO VAN MARLEEN
Reactie of foto toevoegen
“Goed geholpen”
Door Laura op donderdag 17 nov 2022 22 | vestiging Breda
Ze nemen de tijd on te luisteren naar je wensen en denken mee. Een rondje door de showroom geeft inzicht in het assortiment. Wij hebben een badkamer gekocht, badmeubel, douchecabine, tegels en 2 toiletten. Ook na de bestelling blijft het contact klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden met het badkamerinterieur”
Door M. Duvekot op vrijdag 1 mrt 2024 24 | vestiging Middelburg
We waren op zoek naar nieuw badkamerinterieur. Na verschillende bouwmarkten te hebben bezocht, vonden we niet wat we wilden. Onderweg naar huis zeiden we tegen elkaar, laten we ook maar even bij Sanidirect binnengaan, wie weet of er daar iets naar onze smaak is. We kenden de zaak helemaal niet. We werden hier goed geholpen met goede adviezen. En voordat de dag voorbij was, hebben we hier ons hele badkamerinterieur gekocht. Vakkundig geholpen en goed meedenken over oplossingen in een kleine badkamer.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels en benodigdheden voor het toilet”
Door Brenda op woensdag 16 mrt 2022 22 | vestiging Groningen
Goede informatie, eerlijk personeel en denkt met je mee. Ze hebben echt verstand van zaken. En dat gecombineerd met een mooi assortiment
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige badkamer”
Door Henk en Karin vd.Broek op zondag 17 dec 2023 23 | vestiging Son
Wij zijn heel goed geholpen door Sanidirect in Son met heel goed advies, alles netjes thuisbezorgd en ook alles op de zware tegels na naar boven gebracht.
De badkamer is prachtig geworden, onze kleindochter van 6 jaar zegt: het is net een badkamer in een hotel. We hebben onlangs besloten om ook het toilet te gaan verbouwen en alles is inmiddels al besteld.
FOTO VAN HENK EN KARIN VD.BROEK
+ Toon extra foto van Henk en Karin vd.Broek
+ Toon extra foto van Henk en Karin vd.Broek
Reactie of foto toevoegen
“Prima verlopen”
Door Richard van de Pol op maandag 24 aug 2020 20 | vestiging Ede
Voor een opknapbeurt van onze toiletten waren we opzoek naar 2 WC potten. Danique van Lith stond ons eerst te woord per telefoon en later ook in de winkel. Super geholpen en we hadden echt het gevoel dat er werd meegedacht.

Aanvulling ontvangen 25 augustus 2020: Aankoop is al geleverd en gemonteerd. Beide processen zijn prima verlopen.
Reactie of foto toevoegen
“Chapeau”
Door Frans Lahaije op woensdag 12 apr 2023 23 | vestiging Weert
Keurig netjes afgeleverd, op de dag van plaatsing heeft Patrick nog meegeholpen om de douchwand te plaatsen. Vanuit Weert de moeite genomen om naar Roermond te komen voor assistentie. Chapeau Patrick en team.
Reactie of foto toevoegen
“Een dikke aanrader”
Door Paul op zondag 15 okt 2023 23 | vestiging Heerhugowaard
Bij Sanidirect in Heerhugowaard mijn nieuwe badkamer gekocht. Wauw! Hier ben ik zo goed en relaxed geholpen ze nemen echt de tijd voor je en geven je goede adviezen! Neem rustig de tijd en kijk wat je mooi vind (kopje koffie erbij) werd mij verteld! ik voelde mij erg op mijn gemak, al vrij snel had ik gevonden wat ik mooi vond dus met deze gegevens aan de slag en samen naar de accessoires gezocht ook hier weer alle tijd voor gekregen. Met de uitgezochte materialen werd een 3D opzet gemaakt en Jaaa dit is wat ik mooi vind! (zeker weten? denk er nog even over na met nog een bakje koffie) Jaaa ik weet het zeker dit word hem dus alle papieren in orde gemaakt en getekend. Omdat ik ook mijn kozijnen ging vernieuwen heb ik de badkamer op afroep laten zetten wat geen enkel probleem was, door een probleem met mijn nieuwe kozijnen (natuurlijk precies in de badkamer) verstreek mijn afroeptermijn, het probleem bij sanidirect uitgelegd en ook hier weer toonden zij alle begrip en verlengde mijn afroeptermijn zonder enig probleem, na bijna 1 jaar wachten eindelijk mijn kozijnen klaar toen diende het volgende probleem zich aan. Ik was al enige tijd bezig om een aannemer te vinden om de badkamer te plaatsen maar kreeg overal te horen eind volgend jaar bent u de eerste! En weer naderde het einde van mijn afroepperiode. ik kreeg hierover een mail en weer ik mijn probleem voorgelegd en het voorstel kreeg om langs te komen in Heerhugowaard om mij te helpen dus ik naar Heerhugowaard en ben weer super relaxed geholpen door Jurgen. Eindelijk een datum kunnen prikken! Voor de levering heb ik diversen mails ontvangen over de voortgang van de levering met duidelijke uitleg en data's van levering. Bij de levering werden de materialen netjes en voorzichtig naar de ruimte gebracht door twee aardige heren die alles zeer zorgvuldig controleerde op aanwezigheid en of beschadigingen, 1 doos tegels bleek gebroken, dit werd meteen doorgebeld en binnen 1 week had ik een nieuwe doos tegels. Nu is mijn badkamer klaar en wauw! Zo mooi geworden. Dus je begrijpt wel Sanidirect is voor mij een dikke aanrader! Sanidirect bedankt en in het bijzonder Jurgen!
FOTO VAN PAUL
Reactie of foto toevoegen
“Tegels voor de badkamer”
Door Laurens op maandag 22 apr 2024 24 | vestiging Middelburg
Voor de badkamer hebben we tegels uitgezocht bij de vestiging in Middelburg. Daar zijn we super geholpen en het personeel was vriendelijk en duidelijk. Hierbij ervaarden we ook geen druk om nu te beslissen en maar te kopen. We zijn zeer tevreden met de kwaliteit en kleur van de tegels.
Reactie of foto toevoegen
“Blij met de service”
Door Henk Middendorp op maandag 5 dec 2022 22 | vestiging Son
Badmeubels bestaande uit onderkast wastafel met twee spoelbakken en spiegelkast
In eerste instantie hadden wij andere opstelling uitgekozen maar werden toen door adviseur gewezen op een ander meubel wat beduidend duurder maar natuurlijk ook mooier was. Aangezien de showroom verbouwd werd kwam dit showroommeubel in de aanbieding en kwamen wij voor beide partijen tot een prachtige overeenkomst.
Wij een geweldig mooie combinatie voor een mooie prijs en voor jullie als leverancier een lege plaats en ruimte in de showroom om de gewenste verbouwing en vernieuwing(en) uit te voeren. Afgelopen vrijdag alles opgehaald de kasten en onderdelen waren allemaal netjes verpakt in bobbeltjes plastic en stond gereed bij ingang. Al met al een geweldige overeenkomst en service wij hebben in onze familie en vriendenkring onze positieve ervaringen gedeeld en verteld dat men bij sanidirect in Son op een goede en eerlijke manier advies krijgt en het prettig is om zaken te doen.
FOTO VAN HENK MIDDENDORP
Reactie of foto toevoegen
“Levering is top”
Door Lea van Ertvelde op zondag 26 dec 2021 21 | vestiging Middelburg
Duidelijke illustraties, prijs, afmetingen en verdere informatie over meer opties om te installeren helemaal goed. Levering ook top!! Dag is bepaald en chauffeur belt n half uur van tevoren.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer inclusief montage”
Door Esther op maandag 28 sep 2020 20 | vestiging Utrecht
Ik heb een complete badkamer en wc bij Sanidirect Utrecht gekocht. Het advies vond ik goed, vriendelijke man die echt de tijd nam. Helaas bleek bij de offerte dat er allerlei trucs werden uitgehaald om op een hoger bedrag uit te komen (en vervolgens zogenaamd een flinke korting werd gegeven). Er werd een bouwbedrijf aanbevolen om de klus te klaren waar ze veel mee werken, Bouwbedrijf De Liman. Dat werd een flop! Niet de eigenaar kwam vervolgens alles slopen en plaatsen, maar een ingehuurd iemand die alleen een beetje Engels sprak. Heel lastig communiceren... Hij werkte ook slordig, waardoor ik uiteindelijk niet tevreden ben over m'n nieuwe badkamer. Ik kreeg als tegemoetkoming korting, maar had liever het volle pond betaald en dan een nette badkamer!
Reactie of foto toevoegen
“Dik tevreden”
Door Albert.P. op donderdag 23 jul 2020 20 | vestiging Tilburg
Heel goed meegedacht door de verkoper over het plaatsen en de aankoop van een inloopdouche.

Aanvulling ontvangen 28 juli 2020: Alles is gemonteerd, en na een beginners foutje is alles naar wens verlopen. Wel nog met Sani contact gehad over glas dikte . Is ook goed afgelopen ( is beetje moeilijk om te omschrijven) Eind goed al goed en we zijn dik tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Tegels keurig op tijd”
Door L. Fonkert op woensdag 24 feb 2021 21 | vestiging Hilversum
Wij zijn goed geholpen, op alle vragen was een antwoord en de bestellingen die wij deden waren keurig op tijd. Het bezorgen van de tegels op de moeilijkste dag van het jaar (enorme sneeuwoverlast) vond "gewoon" plaats en aflevering voor de deur. De bezorgers van de tegels moesten daarvoor wel een pittige krachtsinspanning doen omdat de pomptruc niet over zo veel sneeuw normaal kon rijden. Zelfs de sneeuwschuiver werd door hen gepakt en en werd een begaanbaar pas gemaakt!
Reactie of foto toevoegen
“Top ervaring”
Door Bart van de water op dinsdag 4 mei 2021 21 | vestiging Cruquius
Bij Sani direct in de vestiging Cruquius. Hebben wij compleet toilet aangeschaft. Wat een top ervaring was dat zeg. Er is voor ons tijd vrij gemaakt op tweede paasdag om naar de winkel te komen. Perfect service in de winkel zo'n zweer van alles kan niets moet. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden. We zijn tot aankoop overgegaan. De levering aan huis was perfect. Keurige heren die onze spullen voor het toilet kwamen brengen. Al met al een top ervaring bij sani direct
Reactie of foto toevoegen
“Fantastisch geholpen”
Door Natasja Jean Pierre - de Hoog op donderdag 8 feb 2024 24 | vestiging Barendrecht
De medewerker van Sanidrect heeft ons fantastisch geholpen bij de aanschaf van onze volledige nieuwe badkamer én toilet. Geduldig, oplossingsgericht, servicegericht. Kwaliteit van de geleverde goederen is ook goed, deels ook van huismerk en is ook heel prima qua afwerking en kwaliteit.
Reactie of foto toevoegen
“Prima gegaan”
Door Patrick Wolf op donderdag 5 sep 2019 19 | vestiging Middelburg
Badkamer gekocht. Prima service! Vriendelijk geholpen! Echt een aanrader!

Aanvulling ontvangen 6 september 2019: Spullen zelf opgehaald en gemonteerd want dat was voor mij handiger.
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf van een complete badkamer”
Door henkjan freriks op zondag 5 nov 2023 23 | vestiging Duiven
Gekregen wat we besteld hadden. Service bij aanpassingen en veranderingen die bij verbouwing nu eenmaal voor kunnen komen.
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer en toilet”
Door A Meintema op woensdag 30 nov 2022 22 | vestiging Leeuwarden
Ons bezoek aan Sanidirect in Leeuwarden is ons heel goed bevallen. Vriendelijk personeel. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen en meegedacht.
Ook fijn om het uitgebreid assortiment ter plekke te bekijken. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Dit heeft meegespeeld in onze beslissing tot aanschaf badkamer en toilet bij Sanidirect.
Reactie of foto toevoegen
“Erg tevreden”
Door Grytsje op vrijdag 30 jul 2021 21 | vestiging Meppel
Wij zijn erg tevreden over de service van alle medewerkers van deze vestiging. We kwamen voor een douchdedeur maar hebben uiteindelijk toch de hele badkamer vernieuwd. We werden bij ons 2e bezoek al snel herkend en kregen een goed passend advies. Leveringen werden super snel handig geregeld. Er werd echt goed meegedacht binnen onze wensen en budget. Toen we twijfelden over de maten van de douchedeur kwam de medewerker zelfs bij ons thuis even overleggen. Wij zijn echt super tevreden over de klantvriendelijkheid en raden de winkel zeker aan!
Reactie of foto toevoegen
“Afbladderend chroom”
Door Rob Grandia op donderdag 19 okt 2017 17 | vestiging Kaatsheuvel
Na 4 jaar bladert de chroom af . En hun reactie is pech gehad gewoon nieuw kopen. Dus wij en mijn kinderen en een ieder die het zal horen zullen we afraden om hier ooit zaken mee te doen . Hopelijk gaat het zooitje snel falliet dan zullen ze nog eens denken hadden we maar wat voor de mensen betekent . Greedy is n zonde.
FOTO VAN ROB GRANDIA
Detail badkamerkast
REACTIE VAN ROMIA
Hallo, Welke merk kast is dit precies? we willen bij deze winkel ook een badkamer kast kopen maar beginnen nu wel te twijfelen
REACTIE VAN ROB GRANDIA
Ik ben momenteel niet thuis . Ik raad ook aan om bij een gerenomeerde winkel te gaan . Het is van A/Z verkeerd gelopen . In de winkel klonk t prachtig maar levering en producht zijn slechte kwaliteit . Ook misten wij veel onderdelen en hebben weken gewacht eer wij een volledige badkamer hadden . Let wel t ging hier alleen om een douche scherm tegel en meubel
Reactie of foto toevoegen
“Klacht”
Door Bakrimi op donderdag 10 sep 2020 20 | vestiging Den Haag
Hierbij dien ik een klacht. Ik heb door toedoen van Sanidirect lang moeten wachten om de badkamer meubel te plaatsen. Gisterochtend (woensdag) is de juiste meubel aangekomen nadat er 3 keer onjuist en gebroken spullen zijn geleverd. Nadat de meubel is geplaatst wilden wij de spiegel gaan plaatsen. Bij het openen van de beschermlaag blijkt dat deze ook gebroken is. Het is echt een drama Wat ik niet juist of gebroken heb ontvangen van Sanidirect . Doordat ik 4 x mijn monteur moest afbellen en gisteren weer niet compleet afgemaakt heeft moet ik hem ook extra hiervoor compenseren. Deze kosten wil ik ook bij Sanidirect verhalen. Ik verwacht dan ook zeer spoedig een antwoord van Sanidirect en een nieuwe spiegel en compensatie van kosten aan de monteur en geleden stress die zich meebrengt. Ik heb van alles ook een foto gemaakt. Ook heb ik rechtsbijstand hierin ingeschakeld. Tevens zal ik overwegen om alle sociale media en consumenten programma's zoals Kassa inschakelen over de manier van handelen.
FOTO VAN BAKRIMI
Reactie of foto toevoegen
“Uitstekend”
Door Sumant Debipersad - Chotoe op donderdag 29 feb 2024 24 | vestiging Duiven
De ervaring van mij en mijn man bij Sanidirect Duiven was uitstekend! De reden hiervan is omdat ik belde voor informatie en om aan te geven dat ik in verwachting ben en wij dus eigenlijk alles z.s.m. geregeld wilde hebben thuis. Wij konden al gauw langskomen voor een afspraak en één week later was alles geregeld! Nu is ons toiletruimte bijna af en het ziet er al geweldig uit! Los daarvan kregen we ook top advies wat ons écht heeft geholpen.
FOTO VAN SUMANT DEBIPERSAD - CHOTOE
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
+ Toon extra foto van Sumant Debipersad - Chotoe
Reactie of foto toevoegen
“Een complete badkamer”
Door Thomas Tiel op dinsdag 10 okt 2023 23 | vestiging Groningen
Voor de eerste keer iets gekocht, het was prettig zakendoen en alles keurig afgeleverd.
Reactie of foto toevoegen
“Tevreden”
Door Houben op zondag 21 jan 2024 24 | vestiging Weert
Zeer kundig in advies heeft goed met ons samen gedacht over opstelling en kleur tegels en sanitair. Wij hebben gekocht 2 wc met aqua cleaning tegels voor 2 x wc en gehele badkamer wastafel spiegel inbouw stortdouche set en inbouwkast wastafel spotjes en drain voor douche.
Reactie of foto toevoegen
“Sifon”
Door Marieke Zantingh op maandag 8 jun 2020 20
Tijdens de verbouwing van onze badkamer bleek het sifon te ontbreken. Deze hadden we op zeer korte termijn nodig. Omdat het ging om een sifon met zwarte dop was deze lastig te vinden. Na zeer vriendelijk en hulpvaardig telefonisch contact met de winkel in Den Haag hebben we deze online besteld. De tip werd gegeven dit vóór 12.00 uur te doen, zodat levering de volgende dag kon plaatsvinden. Fijn dat in de bevestiging aangegeven stond dat zowel PostNL als DHL kon bezorgen om levering z.s.m. te kunnen verzorgen. De volgende dag ontvingen wij het pakket zonder enkele vertraging. Een volgende keer bestellen wij weer bij Sanidirect!
Reactie of foto toevoegen
“Tegels, meubels en sanitair”
Door Christian op vrijdag 10 feb 2023 23 | vestiging Hoorn NH
Really good price, good service. One piece of the bathroom was broken but service to replace was super good. Good quality material too.
Reactie of foto toevoegen
“Goed verlopen”
Door Jorrit op donderdag 9 aug 2018 18 | vestiging Utrecht
Hier onze badkamer en apart toilet gekocht. Prima advies in de winkel. Communicatie daarna en levering verliep ook goed. Enige minpunt is de 2 dagen tijd die je hebt om vervolgens het geleverde te controleren op gebreken. Dit is bij een totale badkamer en toilet erg kort. Controle bleek nodig omdat er een barst in het wastafelblad zat. Na melding (binnen de 2 dagen) werd overigens de volgende dag zonder problemen een nieuw wastafelblad bezorgd. Heel fijn! Verder is alles goed verlopen en zijn we blij met het resultaat.
FOTO VAN JORRIT
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Albert & Janny Stadman op woensdag 1 feb 2023 23 | vestiging Meppel
We kochten een complete badkamer + toilet. Zijn zeer tevreden over de adviezen en voorlichting. Snelle afhandeling. Er werd echt met ons meegedacht! Top!
Reactie of foto toevoegen
“Ziet er nog goed uit”
Door Jeanne Hoogeveen op donderdag 28 mrt 2019 19 | vestiging Meppel
We hebben 2 jaar geleden een complete badkamer gekocht met o.a. urinoir, ligbad en toilet met bidet functie. Ik ben erg zuinig op mijn badkamer en deze ziet er 2 jaar na dato nog als nieuw uit. We zijn er erg blij mee ook doordat we prima advies hebben gekregen bij Sanidirect. Omdat Sanidirect niet echt duur is konden we de extra's zoals de bidet functie er ook makkelijk bij bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Een schitterende badkamer”
Door Erik Vrieling op woensdag 13 mrt 2024 24 | vestiging Groningen
Na meerdere winkels van de concurrent te hebben bekeken, hadden we nu gelijk een klik. Verkoper snapte wat we wilden qua stijl. Gelijk bij het eerste gesprek was alles gewoon helder en duidelijk. Alles in 1 keer goed op papier uitgezocht. Mooie 3D tekening. Gewoon zoals je mag verwachten als je een hoop geld gaat uitgeven.
Reactie of foto toevoegen
“WC verbouwing”
Door A.Toutenburg op maandag 11 mrt 2024 24 | vestiging Den Haag
Pas geleden is de wc verbouwd en dit is keurig gedaan. Ook tussendoor tijdens de verbouwing nemen ze nog contact met je op of alles naar wens verloopt. Echter de spiegel hebben we niet laten monteren omdat we die nadat het kastje met fonteintje was geplaats de spiegel te groot vonden en achteraf zelfs niet in het midden boven het kastje wastafel konden monteren omdat die te groot was daarvoor en het kastje in de hoek geplaatst was. Op de ontwerptekening van Sani direct zag het er meer passend uit. Nog geprobeerd om de spiegel te ruilen voor een kleinere maar ze namen de spiegel niet terug. Het antwoord van hun was dat ze daar niet aan beginnen want dan zou het einde zoek zijn en het bedrijf waar zij het bestellen zou ook erg moeilijk doen om het terug te nemen. Al met al zit ik nu met een spiegel van 150 euro die geen bestemming meer heb terwijl Sani Direct deze gewoon nog in hun showroom heeft. Er staat wel op de koopovereenkomst dat ze geen spullen retour nemen maar als het ontwerp niet helemaal klopt met de werkelijkheid. Als ik naar een bouwmarkt ga en spullen over heb of dan is het retourneren geen probleem. Dus op dit punt zou Sani Direct een beter beleid in moeten voeren.
Reactie of foto toevoegen
“Loslatend laminaat”
Door Sander op zondag 27 okt 2019 19 | vestiging Cruquius
Bij ons laat na 8 maanden ook de lamineerlaag los van het badkamermeubel. Aan de zijkanten en bij alle handgrepen van de 4 laden. Grote bobbels onder het hout, hout is niet waterbestendig en de lamineerlaag laat op de randen vocht door waardoor vochtophoping in het hout op heel veel plekken. ik heb nieuwe badkamer met normale gereguleerde vochthuishouding. Ik ga vandaag het traject in met Sanidirect. Consumentenrecht is vrij sterk. Kan jij mij op de hoogte houden van jouw bevindingen? Wellicht hebben ze een hele foute lijn meubels op de markt gebracht met verkeerde houtsoort. Ze worden in Polen gemaakt de badkamersmeubels van Sanidirect.
REACTIE VAN SANDER
Loslatende lamellen zijkant.
Reactie of foto toevoegen
“Goed contact en super service”
Door Kim de Jong op zondag 15 okt 2023 23 | vestiging Duiven
Complete sanitair gekocht, 2 badkamers en toiletruimte. Super service! Toch een ander toilet, was al binnen maar kon toch geruild worden. Extra tegels nodig met spoed, 2 dagen later geleverd. Contact met de winkel en via mail ook perfect. In alle opzichten zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Sunshower”
Door Ben van de Vegt op donderdag 16 mei 2019 19 | vestiging Meppel
Voor en tijdens het gesprek erg goed, deskundig en prettig te woord gestaan bij de aankoop van een solo sunshower.

Aanvulling ontvangen 17 mei 2019: Wij hebben gekocht. De aankoop is opgehaald in filiaal Meppel. Montage doen wij zelf.
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 57
Vestigingen Sanidirect
  Almere (10 ervaringen), Washingtonstraat 111, 1334 LS Almere, tel 036-5290088
  Amstelveen (3 ervaringen), Maalderij 12, 1185 ZB Amstelveen, tel 020-8003508
  Amsterdam, Haarlemmerweg 325, 1051 LH Amsterdam, tel 020-3002517
  Apeldoorn (7 ervaringen), Het Rietveld 32, 7321 CT Apeldoorn, tel 055-2069996
  Barendrecht (12 ervaringen), Pesetastraat 42-44, 2991 XT Barendrecht, tel 010-2920050
  Breda (12 ervaringen), Grenssteen 9, 4815 PP Breda, tel 076-5414414
  Capelle aan den IJssel (14 ervaringen), Hoofdweg 46a, 2908 LC Capelle aan den Ijssel, tel 010-2892120
  Cruquius (12 ervaringen), Cruquiusplein 22, 2142 EV Cruquius, tel 023-2060300
  Den Bosch (9 ervaringen), Tinnegieterstraat 12, 5232 BM Den Bosch, tel 073-2060011
  Den Haag (11 ervaringen), Van der Kunstraat 157, 2521 BS Den Haag, tel 070-3050009
  Duiven (13 ervaringen), Nieuwgraaf 46, 6921 RK Duiven, tel 026-3791309
  Ede (13 ervaringen), Lorentzstraat 2-6, 6716 AD Ede, tel 0318-636339
  Enschede (4 ervaringen), Schuttersveld 38, 7514 AL Enschede, tel 053-2070083
  Groningen (11 ervaringen), Peizerweg 84, 9727 AK Groningen, tel 050-5250037
  Heerhugowaard (6 ervaringen), J.J.P. Oudweg 29s, 1703 DE Heerhugowaard, tel 072-2049990
  Heerlen (8 ervaringen), In de Cramer 98, 6412 PM Heerlen, tel 045-5748550
  Hilversum (6 ervaringen), Verlengde Zuiderloswal 32, 1216 BX Hilversum, tel 035-5448093
  Hoorn NH (8 ervaringen), Dr. C.J.K. van Aalstweg 10c, 1625 NV Hoorn NH, tel 0229-768996
  Kaatsheuvel (9 ervaringen), Bevrijdingsweg 1, 5171 PS Kaatsheuvel, tel 0416-283145
  Leeuwarden (10 ervaringen), Schenkenschans 1s, 8912 AL Leeuwarden, tel 058-2895082
  Leiderdorp, Zijlbaan 30, 2352 BN Leiderdorp, tel 0712-060620
  Meppel (20 ervaringen), Blankenstein 444, 7943 PH Meppel, tel 0522-251105
  Middelburg (21 ervaringen), Mortiereboulevard 24, 4336 RA Middelburg, tel 0118-729990
  Sneek (9 ervaringen), Smidsstraat 10c, 8601 WB Sneek, tel 0515-411009
  Son (14 ervaringen), Ekkersrijt 4016, 5692 DA Son, tel 0499-460155
  Tilburg (12 ervaringen), Hestiastraat 18, 5047 VA Tilburg, tel 013-5700202
  Utrecht (14 ervaringen), Zeelantlaan 59, 3526 AK Utrecht, tel 030-2750400
  Vlaardingen, Gerard Burgerlaan 5, 3131 KZ Vlaardingen, tel 010-2032004
  Weert (5 ervaringen), Moesdijk 11d, 6004 AX weert, tel 0495-749442
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.